شباب العرب

عزيزنا الزائر دعنا نتشرف بانضمامك الينا عن طريق ايقونة التسجيل اعلى الصفحة اما اذا كنت مسجل مسبقا فاضغط على ايقونة الدخول لتشارك بالمنتدى.

ملتقى شباب العرب

ادخل وشوف اخر النكت ههههه

شاطر
    نودى
    شب فعال
    شب فعال

جديد ادخل وشوف اخر النكت ههههه

مُساهمة من طرف نودى في الثلاثاء أبريل 14, 2009 1:47 am

بابا فين؟
    واحد بخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل عالباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعدين نزوره.
    قطع الشارع
    محشش متردد يقطع الشارع و لا لأ .... قطع الشارع إندعس ، قال ! : و عرض أختي كنت عارف
    التاxxي
    في مرة واحد ماشي وقف تxxي وسأل السائق: فاضي؟ جاوب السائق: ايوه فاضي. قله الماشي: طيب انزل تمشى معي. هع هع هع
    قميص النوم
    واحد اشترى لزوجته ملابس نوم غير شكل ولما جاء الليل ما لبستهم، فسالها: وين ملابس النوم اللي شريتهالك؟ قالت: وديتهم للخياط عشان يبطنهم
    رجـولـــــــة..!
    سأل القاضي اللص: كم عمرك؟ فأجاب اللص: 30 سنة. فسأله القاضي مستغرباً: و لكنك قلت هذا قبل سنتين فأجاب اللص: نعم يا سيدي فالرجل لا يغير كلامه مهما حدث
    الطريق مسدودة!!!
    واحد عنده مزرعة جزر كل ما الجزر يطلع تيجي ارانب من المزرعة اللي جنبه وتاكل الجزر يغضب ويمسك الارانب ويسالها عملتو اية فى الجزر يقولوا الارانب اكلنا الجزر, الراجل زهق وقرر يخلع للارانب كلها ضروسها واسنانها, وفى يوم الراجل ملقاش الجزر غضب جداً وراح ماسك الارانب وسالها عملتوا اية فى الجزر رد الارنب وقاله عملناه عثير…!!!
    بتفهم اكثر!!!!!!!!
    واحد صعيدي اخد ابنه للدكتور, دخل الابن الى الغرفة وبعد دقائق طلع الدكتور يقول للأب ان ابنه مات, فخرج الولد مسرع يقول لابوه: انا ممتش يابا!! أجابه ابوه: انكتم وانخرس انت هتفهم احسن من الدكتور ؟؟؟
    المنحوس منحوس لو حطو بـ..... فانوس.
    في واحد مفلس جاي في الطريق فوجد حافلة في حادتة سير ولما صعد اليها راى الضحايا ففكر ان يقطع ادنه ويضعها امامه لكى ياخد التعويض فلما قطعها سمع اكشششن يصورون فلما
    مبروك
    البنت بتسأل أمها: ماما، ليش البنت بتلبس ثوب أبيض يوم عرسها؟ . الأم: لأنه أسعد يوم في حياتها يا بنتي... البنت بعد تفكير: ها ، الآن عرفت ليش العريس يلبس أسود
    مكالمة دولية...!!!
    حرامي نذل دخل بيت يسرقه ومالقى شي راح اتصل على امريكا وترك السماعه مرفوعه....ألووووو
    حسام

جديد رد: ادخل وشوف اخر النكت ههههه

مُساهمة من طرف حسام في الثلاثاء أبريل 14, 2009 2:51 am

هههههههههههههههههههههه

مشكوووورة اختى نودى

دمت لمن تحبى

مُساهمة من طرف hadoo في الثلاثاء أبريل 14, 2009 3:12 am

في مرة واحد ماشي وقف تxxي وسأل السائق: فاضي؟ جاوب السائق: ايوه فاضي. قله الماشي: طيب انزل تمشى معي. هااااي تحفه النكته ههههههههههههههه مشكوره اختي نوووووووووووووودي ع مجهودك الطيب ننتضر المزيد من النكت الرائعه
    Abo Shady
    شب فعال
    شب فعال

مُساهمة من طرف Abo Shady في الأربعاء أبريل 22, 2009 2:54 pm

قميص النوم
    واحد اشترى لزوجته ملابس نوم غير شكل ولما جاء الليل ما لبستهم، فسالها: وين ملابس النوم اللي شريتهالك؟ قالت: وديتهم للخياط عشان يبطنهم
    هاي تحفه
    مشكوووووووووووووور
    هيثم
    المراقب العام
    المراقب العام

مُساهمة من طرف هيثم في الأحد أبريل 26, 2009 2:04 pm

ههههههههه

شكرا اختي نودى

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أغسطس 17, 2018 2:46 pm